Otroci prve starostne skupine pri vsakodnevnem delu izbirajo materiale z različnih področij ter tako razvijajo določene spretnosti. Zelo radi delajo dela, povezana z vodo npr. zalivanje rož, ožemanje gobice, prelivanje skozi lij, vaja umivanja rok in kopanje dojenčka. Vsa dela z vodo so za otroka zelo dragocena, ker z njimi podaljšuje čas koncentracije – zbranosti za delo.
Predstavitve na jezikovnem področju se začnejo s konkretnimi materiali, predmeti; zatem predmetom pridamo karte s sliko predmeta, da otrok naredi miselni proces od trodimenzialne dimenzije k dvodimenzionalni. Dve- do triletni otroci radi delajo z zahtevnejšimi kartami, kot je npr. sestavljanje smiselnih parov.
Na policah so različni materiali za razvoj fine motorike in triprstni prijem. Otroci si materiale izbirajo sami, skupaj pa se učimo materiale pospraviti za seboj. Odrasli pri delu otroku pomagamo le toliko, da delo naredi sam. Kajti otrok po svojem delu ni utrujen, ampak srečen.